7 pomysłów, które przyciągają studentów do przestrzeni coworkingowych

News

Jedność to potęga. Dwa mózgi zawsze są lepsze od jednego. Jeśli chodzi o edukację, musicie się zgodzić, że to stwierdzenie jest w pełni prawdziwe i bardzo szczere. Na wszystkie problemy naukowe istnieje szybkie i łatwe antidotum - praca zespołowa.

Organizacje biurowe dowiodły, jak wielką siłę ma jedność. Gdy znajdziesz coś pomocnego, zapożyczasz to dokładnie tak, jak zrobił to sektor edukacji. Przestrzenie coworkingowe stały się rozwijającą się branżą w Stanach Zjednoczonych. Pomysł ten doskonale sprawdza się w przypadku uczniów, ponieważ są oni istotami bardzo towarzyskimi, a stworzenie im możliwości pracy i dzielenia się z rówieśnikami jest spełnieniem ich marzeń. Wiele rzeczy może przyciągnąć studentów do różnych przestrzeni coworkingowych. Poniżej podajemy przykłady.

Promuj swoją przestrzeń roboczą w Internecie

Biznes nie może istnieć bez obecności klientów. Pierwszym krokiem jest więc reklamowanie swojej przestrzeni roboczej. Aby była ona skuteczna, należy najpierw dokładnie poznać swoich odbiorców. Jaki jest lepszy sposób na promowanie swojej firmy, jeśli nie Internet?

Wielu uczniów i rodziców maskuje się na platformach internetowych, wykonując swoje zadania. Zdobycie ich niepodzielnej uwagi może być w tym czasie bardzo łatwe. Reklamy pojawiające się na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Pintereście to najpewniejszy sposób na skuteczną promocję miejsca pracy. Możesz również zdecydować się na influencer marketing, aby zwiększyć liczbę osób, które dowiedzą się o Twoim miejscu pracy.

Stwórz ofertę nie do odrzucenia dla uczniów

Kiedy już przyciągniesz uwagę odbiorców, musisz sprawić, by warto było poświęcić im swój czas. Najlepiej będzie, jeśli dasz im powód, dla którego Twoja przestrzeń do pracy będzie lepsza niż inne miejsca w akademiku. Możesz to zrobić, oferując im specjalne zachęty, których nie będą mieli innego wyjścia, jak tylko zaakceptować. Można to zrobić na wiele sposobów. Słyszałem, jak ludzie kilkakrotnie wstępowali na siłownię tylko dlatego, że oferta była zbyt korzystna, by mogła być prawdziwa.

To samo może dotyczyć Twojej firmy. Jednym z nieszkodliwych sposobów jest oferowanie zniżek. Każdy spojrzałby dwa razy, gdyby miał szansę zaoszczędzić trochę pieniędzy. Byłby to również dowód na to, że program jest wrażliwy na potrzeby studentów i nie zamierza ich wykorzystywać. Innym sposobem jest oferowanie bezpłatnego członkostwa próbnego, gdy tylko studenci zgodzą się dołączyć do Twojej przestrzeni roboczej. Możesz zaproponować dwutygodniowy okres próbny i pozwolić im korzystać ze wszystkich udogodnień.

Upewnij się, że używana jest najlepsza technologia

Gdybyśmy rzucili kamyk w tłum około dziesięciu tysięcy nastolatków, istnieje 85% szans, że ten, kto zostanie trafiony, ma smartfona. Świat rozwija się w bardzo szybkim tempie. Jeszcze nie tak dawno na porządku dziennym były faksy, które stały się już staromodne i zostały zastąpione przez e-maile. Wielu nie spodziewało się, że ten dzień nadejdzie. Pokolenie, które się obecnie urodziło, jest technologicznie zorientowane w każdym aspekcie.

Profesjonalni autorzy esejów akademickich w CustomWritings.com udowodnili w wielu artykułach, że Internet jest dominującym narzędziem w życiu każdego studenta. Studenci okazali się być pionierami w monitorowaniu najnowszych technologii, ponieważ zawsze wydają się być na bieżąco z tym, co nowe. Aby przyciągnąć ich do swojego miejsca pracy, należy wdrożyć nowoczesne technologie.

Należy zadbać o to, by miejsce pracy było wyposażone w Internet i komputery dla uczniów. Bardzo ważne jest także udostępnienie oprogramowania i aplikacji, z których uczniowie mogą korzystać w celu zdobycia dodatkowych informacji. Uczniowie mogą też wcześniej zarezerwować przez Internet pokoje lub biurka, w których chcą się uczyć. Jeśli to wszystko jest możliwe, to czemu nie.

Nawiązywanie współpracy z lokalnymi firmami

Wyobraź sobie, że możesz zamówić filiżankę świeżej kawy zaraz po wejściu do swojego miejsca pracy. To jest właśnie to, co nazwałbym "miękkim życiem". Współpraca z lokalnymi firmami może przyciągnąć uczniów do Twojego miejsca pracy bardziej, niż sobie wyobrażasz. Celem końcowym jest możliwość prowadzenia zajęć w komfortowych warunkach. Dzięki temu zwiększy się grono odbiorców, ponieważ współpracujące z nami firmy zobaczą, że reklamują Twoją przestrzeń roboczą wśród klientów, ponieważ jest to sytuacja korzystna dla obu stron. Można zorganizować loterie z kuponami i kartami podarunkowymi dla uczniów, dając im szansę na wygranie darmowego obiadu lub karty podarunkowej w najbliższej restauracji. Jeśli takie warunki byłyby dostępne, uznaj mnie za swojego stałego klienta.

Organizuj imprezy w swoim miejscu pracy

Pomijając fakt, że jesteś zajęty, z jakiego powodu miałbyś opuścić imprezę, na której oferuje się jedzenie i możliwość zabawy? Uczniowie zawsze chętnie skorzystają z możliwości spotkania się z przyjaciółmi poza szkołą. Zaproponuj im przerwę od nijakiego pisania wypracowań. W jaki inny sposób można nawiązać nowe znajomości?

Organizowanie imprez w miejscu pracy może być pomysłowym sposobem na przyciągnięcie uczniów do swojego miejsca pracy. Stwarza to dla nich platformę do nawiązywania kontaktów towarzyskich i dzielenia się pomysłami. Można przygotować gry dla członków grupy, galerie sztuki, sesje fotograficzne i różne konkursy. Na taką imprezę nie trzeba zapraszać uczniów dwa razy. Będą przychodzić tłumnie.

Stwórz różne pakiety dla swoich członków

Każdy człowiek ma inną tożsamość i urodę. Nikt nie jest podobny do drugiego. Jako pisarz-ekspert szukam schronienia w spokojnych miejscach, które pozwalają moim pomysłom płynąć jeden za drugim. Jednak studenci mogą preferować dyskusje i współpracę podczas pisania zaawansowanych prac naukowych, co może rozpraszać uwagę takiego eseisty jak ja.

Najbezpieczniejszym sposobem rozwiązania tego problemu może być stworzenie różnych pakietów dla członków grupy. Uczniom można udostępnić ogólnodostępny pokój wspólny, w którym będą mogli brać udział w dyskusjach, nie rozpraszając przy tym uwagi innych osób.

Opracuj program żywieniowy

Mówi się, że najlepszym sposobem na zwabienie człowieka jest żołądek. Zgadzam się z tym. Jedzenie ma moc godzenia zwaśnionych stron. Czy nie sądzisz, że równie dobrze może przyciągnąć ludzi do Twojej firmy? Tworzone programy żywieniowe nie muszą być codziennym wydarzeniem. Jednym ze sposobów może być oferowanie uczniom raz na dwa tygodnie przerwy na pizzę. Prędzej czy później można opracować bardziej bardziej rozbudowany program żywieniowy który będzie wiarygodny dla odbiorców.

Wnioski

Przestrzenie coworkingowe stały się nową normą, którą większość ludzi bardzo docenia. Stworzenie miejsca pracy nie wymaga wysiłku, ale przyciągnięcie ludzi do korzystania z niego to prawdziwy kłopot. Dzięki przedstawionym pomysłom możesz sprawić, że Twoja podróż będzie tak różowa, jak tylko zechcesz.